Saturday, February 24, 2007

Sweet Insanity / Electro minimal I

Dupa Adam Geist-ul de la bRaila (s-a amanat Plaja, ce deja vazusem) mi-am schimbat complet starea si am zis sa postez ceva nou. M-am gandit initial la niste "semi-nuduri" mai vechi, dar am gasit aceste imagini facute de mine anul trecut prin iulie, exact pe 7, şapte a şaptea, intr-o dupa-amiaza. Imi spuneam in timp ce le prelucram ca ar fi ideale (daca nu suna arogant) pentru coperta unui album de muzica electro minimal (ca tot vorbeam cu Dan, pe frigul din seara asta, despre muzica din spectacolele lui Radu Afrim) sau pentru coperta unui single Placebo, Pure Morning sau TeenAge ANgst. Vise. Am mai gasit niste imagini cu potential, total ignorate din lipsa de timp...le voi posta in "episoade", au o oarecare legatura. V-as spune ce anume am fotografiat, dar nu pot, din egoism. Daca (nu) va place ce vedeti, exprimati-va reactia in scris. Semi-nudurile, or sa vina si ele, dar mai intai Chilian, de la concertul de aseara. Toate la randul lor.







No comments: