Sunday, March 04, 2007


1 martie 2007, aflu cu o seara inainte de la Mioara de un concert Nicu Alifantis intr-un club din Galati. Fratele Mioarei se ocupa de sonorizare (de cam toate sonorizarile din Galati, a facut parte dintr-o trupa rock, a facut deschidere la un concert Iris de prin 2004 de la Casa de cultura, au cantat coveruri RHCP si Pink Floyd, atat imi amintesc; Cosmin, sotul Mioarei, fotograf, a facut poze trupei ptr promovare). M-am interesat la club de concert, mi-au zis ca e un eveniment la care se intra pe baza de invitatii, deoarece se lanseaza un radio, (nu-i fac reclama, dar are un nume f ironic raportat la toata situatia), dar pot veni si alti oameni fara nici o problema. Seara, ajungem la club, ne ia un tip la intrebari, unde ne sunt invitatiile, noi spunem ca nu avem, dar cand am fost mai devreme ne-au zis ca e ok daca venim fara. Ne spune sa ne asezam la o masa, dar sa nu consumam din ce era pregatit ptr invitati. Dupa o ora, ni se aduc niste pahare de gin si whiskey. Am vazut concertul fara nici o problema. Am vorbit cu Dani f mult despre teatru. O seara absolut gratuita. Am facut poze lui Alifantis (proasta lumina), Cristina a luat autograf pe discul primit de la mine de Craciun si Roxana pe un carnetel de-al meu.

No comments: